Serkan Çayoğlu Zumosol Meyve Suyu Reklamı

serkan-cayoglu-zumosol
SERKAN ÇAYOĞLU'NUN OYNADIĞI ZUMOSOL MEYVE SUYU REKLAMI İZLE

Fox Tv'de yayınlanan Kiraz Mevsimi dizisi ile tanıdığımız yakışıklı oyuncu Serkan Çayoğlu yeni reklam filmi ile kamera karşısına geçti. Serkan Çayoğlu Zumasol meyve suyu reklamında oynadı... İşte Serkan Çayoğlu'nun yeni reklam filmi Zumosol Meyve Suları...

Kiraz Mevsimi'nin Ayaz'ı Serkan Çayoğlu reklam yıldızı oldu. Zumosol Meyve Sularının yeni reklam yüzü Serkan Çayoğlu oldu. Reklamda annesi ile diyaloğu şöyle,
- Anne: Geçen gün meltem teyzenlere gittim
- Serkan Çayoğlu: Selam söyleseydin
- Anne: O da seni sordu, kızı da ordaydı, ama bir görsen bir güzel, manken gibi, ceketi bir tutmalar, çaylar, kahveler, simitler, börekler, bir hamarat, bir hamarat, bir de güzel, bir de güzel, böyle kız bulunmaz, saçlar sapsarı, bir gözü mavi bir gözü yeşil, okka gibi bir burun aynı benim gençliğim, bayıldım
- Serkan Çayoğlu: Anne, içine bir şey katmadan doğrudan söylesene,
- Anne: Torun istiyorum ben yavrum, ne zaman torunum olacak?
***
İşte o reklam...
İşte Serkan Çayoğlu Zumosol Reklamı...

serkan cayoglu yeni reklami, serkan cayoglu zumasol reklami izle, serkan cayoglu meyve suyu reklamı izle, serkan çayoğlu zumosol reklam video, zumosol meyve suyu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder