İşte Benim Stilim Birincisi - İşte Benim Stilim 2. Sezonun Birincisi Kim Oldu - İşte Benim Stilim'i Kim Kazandı



İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ 


Son zamanların en çok konuşulan programı İşte Benim Stilim reytinglerde kendini eskisi gibi gösteremese de eskisi kadar çok konuşuluyor.

Jüri koltuğunda İvana Sert, Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş'ın oturduğu yarışma programının sunuculuğunu bildiğiniz gibi Öykü Serter yapıyor.

İlk sezonu Show Tv'de yayınlanan yarışmanın ikinci sezonu Tv8'de yayınlanmaya başladı. İlk sezonda ismi Bu Tarz Benim olan yarışmanın Tv8'e geçtikten sonra Show Tv'ninde Bu Tarz Benim diye yarışma çıkarmasından sonra davalık olan program Tv8'de adını İşte Benim Stilim olarak değiştirdi.

Show Tv'de yayınlanan Bu Tarz Benim yarışması da Tv8'in davayı kazanmasından sonra yayından kaldırılmıştı. Ancak İşte Benim Stilim yarışması ilk sezonda gösterdiği başarıyı gösteremedi.

İlk sezonun yarışmacılarından mı yoksa ilk sezonda çok sevilmesinden mi bilinmez ama ilk sezonda gösterdiği başarıyı bir türlü gösterememiştir.

Geçen sezona bakarak erken final yapan yarışmanın neden erken final yaptığı ise henüz bilinmiyor. Geçen hafta iki kişinin elendiği yarışmanın bu Cuma büyük finali var.

Peki İşte Benim Stilim yarışmasının birincisi kim olacak. 3 Nisan, Cuma akşamı yayınlanacak olan final gecesi ile İşte Benim Stilim'in ikinci sezonun birincisi belli olacak.

Geçen sezon Aycan Nurcan Şencan kardeşlerin birinci oldu yarışmada bakalım bu sezon kim birinci olacak.

3 Nisan Cuma gecesi yayınlanacak olan yarışmada ise üçüncü sezonun yarışmacıları tanıtılacak. Hiç ara vermeden üçüncü sezonun başlayacağı yarışmada ne gibi değişiklikler olacak merak konusu oldu.

PEKİ SİZCE İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMASINI KİM KAZANMALI

Zeynep Öztürk Mü?

İlbige Uzun Mu?

Nazlı Hamarat Mı?

Emel Özkızıltaş Mı? 

Çiğdem Çelik  Mi?







işte benim stilim birincisi kim, işte benim stilim birincisi kim oldu, işte benim stilimi kim kazandı, işte benim stilim birincisi belli oldu mu, işte benim stilim de kim birinci oldu, işte benim stilim de kim kazandı, işte benim stilim kazananı kim oldu, işte benim stilim birincisi, işte benim stilim yeni sezonu kim kazandı, işte benim stilim yeni sezonun birincisi kim oldu, işte benim stilim tv8 birincisi, işte benim stilimi kim kazandı, işte benim stilim yeni sezon yarışmacıları, işte benim stilim üçüncü sezon yarışmacıları, işte benim stilim üçüncü sezon yarışmacı kızlar, bu tarz benim-tv8 ikinci sezonun birincisi, bu tarz benim ikinci sezonun birincisi, kaynak = onceburada.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder