İşte Benim Stilim 3.sezon Yeni Yarışmacıları

İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI KİMLER

Tv8 ekranlarından yayınlanan İşte Benim Stilim eski adı ile Bu Tarz Benim 2.sezon finali 3 nisan 2015 cuma akşamı gerçekleşecek. 2.sezon biter bitmez 3.sezon ara vermeden başlayacak. İşte Benim Stilim 3.sezon yeni yarışmacıları 3 nisan 2015 cuma final gecesi canlı yayında tanıtılacak. Peki İşte Benim Stilim 3.sezon yeni yarışmacıları kimler... İşte detaylar...

Bu Tarz Benim adı ile başlayan ve daha sonra Tv8 ekranlarına transfer olduktan sonra ismini İşte Benim Stilim olarak değiştiren, sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı, jüri koltuğunda ise İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'in oturduğu moda yarışmasında yeni yarışmacılar 100 Bin TL'lik ödül ve Türkiye'nin en tarz kadını olmak için yarışacaklar....

2015 İşte Benim Stilim Yeni Yarışmacılar...
İşte Benim Stilim 3.sezon yarışmacıları 3 nisan cuma akşamı tanıtılacak fakat yarışmanın 2.sezonu devam ederken yarışmaya dahil olmak için katılan yeni yarışmacılar arasından on dört yarışmacı olacağı için yeni isimleri sıraladık. Bu isimlerden on dört güzel kız yeni sezonda yarışacak...

  1. İşte Benim Stilim Melis Saman Kimdir
  2. İşte Benim Stilim Gözde Bozacı Kimdir 
  3. İşte Benim Stilim Elif Çiftçi Kimdir
  4. İşte Benim Stilim Buse Taşçı Kimdir 
  5. İşte Benim Stilim Sevgi İnci Kılınç Kimdir
  6. İşte Benim Stilim Merlin Terrane  Kimdir
  7. İşte Benim Stilim Pelin Yaz Kimdir
  8. İşte Benim Stilim Aybüke Armağan Kimdir
  9. İşte Benim Stilim Cansu Nur Çufal Kimdir
  10. İşte Benim Stilim Sima Şerafetinova Kimdir
  11. İşte Benim Stilim Nimet Çete Kimdir
  12. İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Kimdir
  13. İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın Kimdir
  14. İşte Benim Stilim Şilan Makal Kimdir
  15. İşte Benim Stilim Tümay Tali Kimdir
  16. İşte Benim Stilim Gülsüm Tepe Kimdir
  17. İşte Benim Stilim Ceren Cüngüz Kimdir
  18. İşte Benim Stilim Neda Poursaeid Kimdir
  19. İşte Benim Stilim Yağmur Güneş Toprak Kimdir
  20. İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir
  21. İşte Benim Stilim Armağan Güngör Kimdir
  22. İşte Benim Stilim Hülya Dinç Kimdir
  23. İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Kimdir
  24. İşte Benim Stilim Cansu Eğinovası Kimdir
  25. İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kimdir
  26. İşte Benim Stilim Çağla Somuncu Kimdir
  27. İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir
  28. İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi Şenel Kimdir
  29. İşte Benim Stilim Duygu Barazi Kimdir

Bu 19 güzel yarışmacıdan 14 tanesi yeni sezonda İşte Benim Stilim podyumunda boy gösterecek ve büyük ödül için yarışacak...
3 nisan 2015 cuma akşamı final gecesinde canlı yayında 3.sezon yeni yarışmacıları göreceğiz...

iste benim stilim yeni yarismacilari, 3.sezon yeni yarismacilar, yeni sezon iste benim stilim, 3 nisan iste benim stilim yeni yarismacilar kimler, iste benim stilim yarismacilari yeni 2015kaynak = onceburada.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder