Bir Birinden Güzel Durum da Paylaşmalık Sözler


İstediğiniz yerlerde kullanabileceğiniz birbirinden güzel sözler:


'' Dolu dolu yaşa hayatı,
Dilini keşkeler sarmasın.
Ve öyle birini sev ki;
Gündüz güneşe, gece yıldıza ihtiyaç kalmasın.''

- Can Yücel

Birine güvenmek lazım hayatta, ne olursa olsun bırakmayacak birine.

- Suskunlar

Herkes kız çocuğunu diri diri toprαğα gömerken, Kızını omzunα alıp Mekke sokαklαrındα dolαşαn ilk kişi;

- Hz Muhammed (S.A.V)

"Ben seni beklentisiz seviyorum. Hiçbir şey ummadan,
talepte bulunmadan, hayal bile kurmadan."

- Elif Şafak

Rüzgarın şiddeti ne olursa olsun;
Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez .

- Aziz Nesin

Şiddet ;

Haksız olanın ilk tepkisi ,
Haklı olanın son çaresidir.

-Aykut Ciyhan

Yaşadığım yerde Müslümanım diye beni dışlayanlar oluyor, ama ben Müslüman olmaktan gurur duyuyorum.

- Zayn Malik

''Allah,nasip etmeyeceği bir şeyi hayal ettirmez..''

- Hz. Osman (r.a)

Mazlumun bedduasından sakınınız. O dua ile Allah arasında perde yoktur.

Hz. Muhammed

Bir Yarıştayız Sanki, Gösteriş Delisi Olduk Hepimiz. 
Elbise Çok Ama ''RÜKÜŞ'' Diyenide Var.. 
Elbise Yok Ama ''ŞÜKÜR'' Diyenide.

- Küçük İskender

Sigarayı Bıraksam Diyorum, Tamamen Sana Başlasam. Sen Daha Çabuk Bitirirsin Işimi, Böyle Çok Yavaş Ölüyorum.

-Küçük İskender

Neymiş, birini seviyorsak serbest bırakacakmışız,
Dönerse bizimmiş dönmezse hiç bizim olmayacakmış! 
Güvercin besliyoruz sanki.

- Yılmaz Erdoğan

"Bazen alabileceğin en büyük intikam; affetmektir. Ve bazen karşındakine verebilecek en güzel cevap gülüp geçmektir."

- Victor Hugo

Kırılacak 206 tane kemiğiniz varken,
aptalın biri gelir kalbinizi kırar .

- M.Longston

Sen cevapları ezberliyorsun ama
hayat asla aynı soruyu tekrarlamaz.

- Osho

“Dengin dengini bulmasıdır; en büyük mutluluk bu dünyada…”

Aiskhylos

Sevdiğini yarı yolda bırakan insan. 
İnsan değildir..

- Tarık Tufan

Bir Bayanın Gözyaşının Akmasına Sadece Soğan Değil, Bir 'Hıyar' Da Neden Olabilir.

-Küçük İskender

Gülümsüyorum.Çünkü biliyorum ki gülümsemek dostlarıma karşı sunduğum en iyi ikram,düşmanlarıma karşı da en asil darbedir.

-Yılmaz Güney

Her zaman doğru değildir elbet seçimlerim...
Zaman gelir şerefsizleri de severim...

- Nazım Hikmet

Zaman lazım sadece, unutacaksın!
Nasıl unuttuysan çocukluğunu, kırılan oyuncaklarını,
Kırılan kalbini de öyle unutacaksın...

- Cemal Süreya

''Kadın; Erkeğin gelincik çiçeğidir."

- Hz. Muhammed

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder