CEM BELEVİ SOR ŞARKI SÖZLERİ - CEM BELEVİ YENİ ALBÜMÜ SOR

cem-belevi-sor-sarki-sozleri
CEM BELEVİ SOR ŞARKI SÖZLERİ

Son zamanlarda oldukça başarılı olan Cem Belevi yeni single albümü ile hayranlarını sevindirdi. İnadına Aşk dizisinde rol alan ve oyunculuk performansı ile izleyenleri kendine hayran bırakan Cem Belevi müzik kariyerinde de oldukça başarılı şarkılara imza atmıştır. Dizide de söylediği şarkılar ile beğenilen Cem Belevi şimdi yeni şarkısı Sor ile tüm müzik marketlerde yerini aldı. Cem Belevi Sor isimli single albümünde Sor isimli şarkının 3 versiyonu bulunmaktadır. Şarkının sözleri Sude Bilge Demir ile Cem Belevi Müziği ise Cem Belevi'ye aittir. Yazımızın devamında Cem Belevi Sor şarkı sözlerini bulabilirsiniz. 

Cem Belevi Sor Şarkı Sözleri

Sor, yerleri yaratan Gökleri yaratan
6 günde bilir halimi ona sor
Sor, Dertleri yaşatan derman arataran
kara günde Bilir halimi, ona sor

Bana Sorma benim halimi
Vaktimi keyfim yerindeyken
Bir Zalim sevdim bitti elimdeyken
Kor oldum, yandım oldum huzurumdan
OOOOFFFFFF

Öyle yağma yok, ya gelir ya gider
Bir karar verirsin
Baştan sağma yok, ya sever ya siler
Sen Aşkı bilirsin, Başka çare yok

cem belevi, cem belevi sor şarkısı, cem belevi sor şarkı sözleri, cem belevi sor sözleri, inadına aşk deniz şarkıları, inadına aşk deniz kim, cem belevi yeni albümü, cem belevi sor albüm şarkıları, cem belevi yeni albümü sor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder