planet side 2 uçak sürmek istiyorum - planet side 2 uçak süremiyorum



Arkadaşlar ben size şimdi planet side 2 de uçak sürmenin detaylarını anlatacagım ilk önce tuşlar ve işlevlerini vereyeyim

güç arttırma: w
güç azalma: s
yükselme: boşluk
alçalma: ctrl
hızlanma: shift
etrafa bakma: farenin orta tuşu
saga dönmed
sola dönme: a
saga yalpa: fare saga
sola yalpa: fare sola

uçak sürme
Arkadaşlar ben oyunda uçak sürmede çok zorlandım uçak sürmeyide zar zor deneye deneye ögrendim şimdi size bunu anlatacagım ilk önce sıçrama yerinden sanal gerçekçilige gidiyoruz orda ögrenceksiniz orda sınırsız uçak alnıo vs. ilk önce uçagımızı alıyoruz w ye basarak boşluk tusuna basıyoruz ve bir anda shift tuşuna basıyoruz fare ilede yükseliş inişleri yapıyoruz ilk başta agaçlar çok canınızı sıkabilir o yuzden agaçlardan uzak uçun ve devamlı yükseklerde uçun ama uçak sürürken kesinlikle mühendis olun çünkü ucagı hemen aşşagı indirip tamir edersiniz arkadaşlar ben anca bukadar anlatabilirim bundan sonrası sizin becerinize ve kavramınıza  kalmış ben orda 2 günde ögrendim şimdi uçagı gayet başarılı sürüyorum ama en rahat uçak tırpandır dönüşleri basittir benimki yagmacı ve çok zor dönüyor ayrıca kullanıcı adım:bilalshnn sunucu:miller bölge:eu ırk:yeni birleşim den ulaşabilirsiniz

bu konuyla aklınıza takılan soru varsa yorum yapın bildiğimiz kadar cevaplarız . :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder