facebook için komik sözler



+anne molotof atmaya başladım.

-komşunun çocuğu c4 patlatıyor


Facebook profiline vesikalık koyan amcayla dalga geçiyosunuz da; adam napsın, 55 yaşında aynadan foto mu çeksin? Ben anlıyorum seni amca


Nerde o eski Ramazanlar? Nerede o bayramlar? İlhan irem nerde? Peki Nerede portakal? Orada Parçacık.


1 kadın bi cocuğu 9 ayda doğuruyosa, 9 kadın 1 çocuğu 1 ayda doğurur. Ters orantının sıçtıgı nokta.


10 yasındaki çocuklar bile artık facebook'ta, biz onların yasındayken paint'te çizim yapıyoduk lan yalan mı ?


+Çocuk : Bakkal amca bedava çıktı verirmisin yea. -Bakkal : Bizden mi aldın bunu ?



Gece yatarken 3 Boyutlu gözlük takıp öyle yatıyorum, artık rüyalar daha heycanlı. Beyin hiç bu kadar terk olmamıştı.


Tırnakları peçeteye kestikten sonra peçetede 9 adet tırnak olduğunu görüp, son tırnağı bulamayan 17 yaşındaki genç intihar etti.


Zil caldı
-Hocam cıkalım mı?
+Tipim dglsn.
-Hocam çüs artk


Basketbol mu ? Futbol mu ? deseler tenis derim. Çünkü voleybol daha eğlenceli, bu yüzden yüzmeyi tercih ediyorum




Korkarım bir gün kapı çalacak ve tanımadığım bir adam, 27 ortak arkadaşımız var içeri girebilir miyim, diyecek.


+ Yedek kalemin varmı?
- Hayır hepsi ilk 11'de.


Teyze = anne yarisi
Kuzen = kardeş yarisi
Amca = baba yarisi
Bu ne arkadas yarimyamalak yasiyoruz )


-abi İstanbul nasil bir yer anlatsana
+bak simdi gözlerini kapatiyorsun derin bi nefes aliyorsun
-ee sonra?
+sonra gozlerini aciyon bi bakiyon cüzdan yok


-Manita lazım kankaa.
+Kader kanka.
-Kim o güzel mi?
+Kısmet diyorum kankaa.
-Oğlum farketmez ayarla iste birini


Akp'nin seçim şarkısı bana karnemi hatırlatıyor.. halaylar 1 horonlar 1 gönüller 1 matamatik 1 edebiyat 1 dualar 1 fizik 1.


Uzayda yere iğne atsan düşmüyor, demek ki uzay çok kalabalık, demek ki uzaylılar var. Beyin bedava.


-Git başımdan. Beni çok kırdın. +Nasıl ya? Asıl sen beni kırdın. -Ama önce sen beni kırdın. (Kıran kırana bir mücadele izlediniz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder