Zalim İstanbul 5.bölüm özet. Cenk ve Nedim arasında büyük gerilim

Ceren yaptığı hamilelik testi pozitif çıkar ama kimseye söylemez. Sabah Ceren hamilelik müjdesini Cenk'e vereceği sırada Şeniz içeri girince dolaba saklanır ve Cenk'in Cemre'yi öptüğünü duyar.

Cemre bu kez yanında Nedim ile aşağıya iner ve Şeniz'in zorla ona ilaç verirken ki görüntülerini gösterir. Ancak Şeniz çoktan önceden ağlayarak olanları kendisine göre anlatmıştır. Bu sayede video olayını atlatır. Cemre ağır konuşunca Agah ondan karısından özür dilemesini ister ama kız haklı olduğu için özür dilemeyeceğini söyler.

Nedim ise amcası Cemre'nin üzerine gidince onun doğru söylediğini haykırır. Şeniz'e "Yalancı" diye haykırınca bu sefer de kadın zedelenmiş alınmış gibi yapar. Ertesi sabah ceza olsun diye çocuğun anne babasının resmini yırtar. Cenk ise Cemre'ye annesine bulaşmamasını tembihler. 

Agah Cemre'yi taciz ettiği için oğlunu azarlarken Cenk de öfkeyle kızı öptüğünü söyler. Sabah babası onu ifadeye çağırır. Cenk öptüğünü söyler. Bir de babasına bu kız neden farklı; neden soruyorsun diye sorar. Evden çıkışta Ceren Cenk'le konuşmak ister ama çocuk onu dinlemez

Agah Seher'e kızına sahip çık diyince kadın kızını adama karşı korusa da arkasından Cemre'ye hesap sormaya gider. Ceren de abisine Cemre'yle Cenk'in öpüştüğünü ağzından kaçırmış gibi yapar. Civan eve gidip annesinin önünde Ceren'e hesap sorar. Cemre kabul edip abisini terslerken Cenk konuşmayı duyar ve araya girip Civan'ı tutarken öpüşme olmadığını söyler.

Nedim sadece Cemre'yi istemektedir. Agah bey arada kalır.
Seher oğluna "Sen kendine bak; o kaşık kadar köyde ettiklerini bilmiyor muyum? Sen kendi ettiğine eline, gözüne hakim olabiliyor musun? Sen erkek çocuğusun diye ağzına geldiği gibi konuşamazsın. Onlar senin ablaların" der.

Neriman babaanne torunu Ceren'in hamile olduğunu öğrenince bebek aldırılamaz olana kadar kimseye söylememesini, belli etmemesini tembihler. Ertesi gün kadın doğumcuya gidip ultrasonla bebeği kontrol ettirirler.

Damla ise arkadaşları tarafından beğenilen Civan'ı kıskanır.
Cenk Cemre'yi akşam öpüşmeyle ilgili sıkıştırırken onları pencereden gören Nedim'i Ceren kışkırtır. Nedim kıskançlıkla aşağı iner ve Cenk'in üzerine atlar. Cenk istese onu rahatlıkla itebilecek iken gönüllü dayak yer. Cemre Nedim'in Cenk'in kendisini rahatsız ettiği dövdüğünü ve bunu Ceren'in söylediğini söyleyince iki kardeş birbirine girer.

Cemre olanlar karşısında anne oğulun Nedim'e bir şey yapacaklarından korkarak işinin başına dönmek için Şeniz'den özür dileyip işinin başına döner. Nedim mutludur. Agah da mutlu olur. Şeniz ise yeni bir plan yapmaya başlar. Nedim'in ilaçlarını değiştirir. Nedim kötüye gitmeye başlar. Cemre doktora ve Agah beye haber vermek zorunda kalır.

Cenk o kavgadan sonra bir hafta eve gelmez. Barlarda partilerde gezer, haberleri internete düşer. Babası onu zorla adamlarına getirtir. Tüm parasını keser. Bankalarda olan paralarını da, şirketteki odasını da alır. Muhasebede en alttan başlamasını ister.

Gelen doktorun konuşmalarını duyan Cenk; annesine Nedim'le ilgili hesap sormaya gider. Şeniz eğer hatırlarsa başlarına gelebilecekleri hatırlatır. Doktorlar bir şey bulamayınca psikolojik bir şeyden kaynaklanabileceğini söylerler. Agah bey Seher'e gidip "Kızını yiğenime verecek misin?" diye sorar

Seher küçük kızının bir şeyler çevirdiğinden şüphelenince "Geceleri kaçıp kaçıp Cenk'in koynuna girdim" der. Annesi tokat atar. Herkes kalakalır ve doğru olup olmadığını merak eder. Yine de yakıştıramaz. Ceren Şeniz'in dolabını karıştırırken bebeğin ultrason görüntüsü kadının ayağının dibine düşer.

Cenk; babasının kasasından aldığı silahla Nedim'in odasına gider. "Annem haklı. İkimizden biri ölene kadar bu iş bitmiycek" der ve kuzeninin kafasına silah dayar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder