Uzat Şu Kahrolası Haritayı Fıkra

Kadinin biri Maldivlerde bir kumsalda yürürken ayagi eski bir lambaya takilmis,
kadin lambayi kumlarin içinden çikarmis,ovalamis lambayi.
Lambadan cin çikmis. Kadin hemen "Üç hakkim var
degil mi?" diye sormus.
Tamam, tamam. Beni lambadan kurtardin vs vs vs.
.. ama yüksek enflasyon,iç piyasadaki daralma , üçüncü dünya
ülkelerindeki düsük maas oranlari ve Güney Asya'dakiTsunami felaketi yüzünden sadece sana bir dilek hakki verebilirim, demis. Evet söyle! nedir dilegin? Kadin hiç tereddüt etmeden, cebinden bir harita
çikararak Orta Dogu'da baris istiyorum. Bu haritadaki ülkeleri
görüyormusun? Bu ülkelerin
birbiriyle savasmayi birakmasini barisin temin edilmesini diliyorum.

Cin haritaya bakmis ve dehsetle : Tanri askina Kadin! Bu
ülkeler binlerce yildir savasiyorlar. Tamam Isimde iyiyim ama o kadar da degil!
Bunun yapilabilecegini sanmiyorum. Baska bir dilekte
bulun.
Kadin birkaç dakika düsünmüs ve Hayatim boyunca
dogru erkegi bulamadim, bilirsin hem düsünceli hem eglenceli biri,
mutfagi sevecek, ev islerinde yardim edecek, isinde kaplan, annemin yaninda
kuzu olacak, sürekli futbol izlemeyecek ve Sadik olacak bir erkek
diliyorum, demis.
Cin derin bir iç çekmis ve
- Uzat su kahrolasi haritayi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder